Velkommen til denne lille bloggen

Velkommen ohh nykjerrige sjel

Velkommen til lille bloggen min. Jeg har akuratt fått lov å starte den så dette blir kjempe kjekt.

Vet ikke helt hvor ofte jeg kommer til å poste på denne siden men skal prøve en gang i uken minimum.

Det jeg kommer til å fokusere på er egentlig mental helse og hvordan jeg jobber med min så kanskje hvis jeg er heldige kommer du til å bli inspirert. Ønsker å skape en blogg som alle kan lese og føle seg velkommen på. Hos meg kommer det ikke til å være snakk om sminke eller hvor trang buksa er nei hos meg er det fokus på det å være seg selv og like det.

Fordi i min mening er det for stor fokus på hvordan verden ønsker at du skal se ut. Hvor tynn du må være eller hvor store lipper du har. Nei jeg bryr meg ikke om slikt fordi uansett hva man ønsker å gjøre så begynner alle reiser med seg selv. Ønsker man å slanke seg så for å gjøre det på en fornuftig måte så må man være glad i seg selv og gjøre det for seg selv ikke for sosiale media. At man må elske seg selv hver eneste steg på veien siden ellers er det enkelt å miste kontroll.

Jeg selv er ikke noe konge av haugen og ikke den flinkeste med å være glad i meg selv men det er noe jeg jobber med. Fordi det er en reise som kommer nokk til å ta lang tid. Jeg har opplevd mye rart og mye vondt også som tar tid å komme seg. Som eksempel jeg mistet min store bror til kreft sist år og det gjør forsatt vondt for meg å tenke på. Og det er ting jeg må lære å leve med og ikke leve etter.

Store livs hendelser kan enkelt ta kontrollen på livet vi lever og kjøre oss så langt i bakken at det er vanskelig å komme oss opp. Det kan være vanskelig å smile og le. Fordi av og til kanskje føler du på deg at du fortjener ikke å ha det bra. At eneste livet du kan ha er i mørket med tårer som din beste venn. Eller lever du kanskje et liv hvor du føler at du har ikke lov å ha en dårlig dag at du må smile uansett hvor ødelagt du føler deg fordi du ønsker ikke å være til bry for andre.

Men du fortjener å ha det bra selv om det føles vanskeligt og du fortjener å føle deg trygg nokk til å vise følelser. Fordi det er ikke godt å bare leve i mørket og ignorere sol strålene som har trengt seg gjennom de mørke skyene. Det er heller ikke godt for deg å bære denne stormen inni deg av følelser uten å la dem komme ut. Du fortjener å føle deg trygg nokk til at du kan nyte livet du har.

Siden uansett hvordan vi snur og vender på det så har vi egentlig bare et liv. Vi har bare dette livet som deg. Du har bare dette livet med foreldrene dine, med søsknene dine med den hunden du ønsket deg så lenge. Ikke ta sjansen for at det neste livet ditt skal bli noe bedre lev nå før det blir for sent.

Tusen takk for at du tok deg tiden til å lese gjennom det hele. Håper du kommer tilbake

 

Posts created 10

2 thoughts on “Velkommen til denne lille bloggen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top